Καλώς ήρθατε στο ηλεκτρονικό κατάστημα!

1.ΓΕΝΙΚΑ

Στο όνομα χώρου housephone.gr λειτουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει ως σκοπό την πώληση ανταλλακτικών και αξεσουάρ κινητών τηλεφώνων και Η/Υ. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος housephone.gr θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα όλους τους όρους που διατυπώνονται σ’ αυτή την ιστοσελίδα, χωρίς καμία εξαίρεση. Αν δεν αποδέχεστε αυτούς  τους όρους, δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε αυτό το δικτυακό τόπο και να κάνετε οποιαδήποτε συναλλαγή με αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα. Αποστολή παραγγελίας σας συνεπάγεται αποδοχή όλων των όρων.

2.ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα housephone.gr προσφέρει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

  1. Εξόφληση και παραλαβή από το κατάστημα ''Housephone.gr" οδός Μητροπόλεως 28, Μαρούσι ΤΚ 15124
  2. Μέσω χρέωσης αντικαταβολής κατά την παράδοση από την εκάστοτε συνεργαζόμενη εταιρεία διανομής (spidex).
  3. Πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας

3. ΠΑΡΑΔΟΣΗ / ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Η επεξεργασία των παραγγελιών, η συλλογή των προϊόντων και οι αποστολές γίνονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις εργάσιμες ώρες του καταστήματος. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τις επίσημες αργίες και τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά).Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας, στον τόπο που μας έχετε υποδείξει. Για αγορές προϊόντων ανεξαρτήτου ποσού τα έξοδα αποστολής- μεταφορικά είναι 2,5 ευρώ.

Η Housephone.gr δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της housephone.gr ή οφείλονται σε ανωτέρα βία. Όλα τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα. Εάν κατά την παραγγελία ενός προϊόντος  αυτό δεν είναι διαθέσιμο η housephone.gr θα επικοινωνήσει άμεσα με τον ενδιαφερόμενο. Όσο για τις τηλεφωνικές και τις ηλεκτρονικές παραγγελίες οι οποίες αφορούν παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα έχουν ισχύ 24ωρες.Μετά το πέρας των 24ωρών η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα.

4.ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ 

Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.Tα αξεσουάρ των κινητών (θήκες, φορτιστές, καλώδια κλπ) έχουν 1 χρόνια εγγύηση.

Για να καλυφθείτε από εγγύηση αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο τουπαραστατικού αγοράς κατευθείαν στα επίσημα service αντιπροσωπείας προκείμενου να περάσει από τεχνικό έλεγχο.

Αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από το κατάστημά μας, σας παρέχουμε επιπλέον εγγύηση αντικατάστασης του D.O.A. (Dead On Arrival) – D.A.P. (Dead After Purchase), εφόσον πρόκειται για εξαρχής ελαττωματικό προϊόν.

Η εγγύηση D.O.A.-D.A.P. παρέχεται για τις πρώτες 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.

Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για να καλυφθείτε είναι:

Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.

Αντικατάσταση προϊόντος δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας.

Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε με το κατάστημα πριν προβείτε στην αποστολή στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο +30 2106140254

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, κ.λπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το service.

Ο φορτιστής και ακουστικά-hands free καλύπτονται από 6 μήνες εγγύηση και αποστέλλεται για έλεγχο ολόκληρη η συσκευασία (συσκευή και παρελκόμενα).

Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:

  1. Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί το προϊόν σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
  2. Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
  3. Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού του προϊόντος από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
  4. Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.

5.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ – ΠΑΡΑΠΟΝΑ

Η κατάστημα μας αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων και της προστασίας της ιδιωτικής ζωής των πελατών της.

Για την έναρξη οποιασδήποτε συναλλαγής με το ηλεκτρονικό κατάστημα housephone.gr, είναι απαραίτητη από πλευράς σας η γνωστοποίηση κάποιων προσωπικών δεδομένων, τα οποία χρησιμεύουν κυρίως για λόγους ασφαλείας.  Τα στοιχεία που απαιτείται να γνωστοποιηθούν είναι τα εξής:

α) Ονοματεπώνυμο

β) Διεύθυνση

γ) Αριθμός τηλεφώνου

δ) Ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου.

6.ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΓΚΠΔ 2016/679), τυχόν ειδικότερης εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας για ορισμένους τομείς, της εκάστοτε ισχύουσας ελληνικής νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών (Ν. 3471/2006 , ως εκάστοτε ισχύει) και τις αποφάσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ)

Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της μεταξύ μας συνδιαλλαγής είναι η γνωστοποίηση από πλευράς σας κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Όταν κάνετε μια παραγγελία, θα σας ζητήσουμε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση στην οποία θα αποσταλούν τα πωλούμενα προϊόντα, τον αριθμό του σταθερού σας τηλεφώνου και προαιρετικά όποιου άλλου τηλεφωνικού αριθμού για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και την μεταξύ μας επικοινωνία σε περίπτωση ανάγκης, την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail) κ.λ.π. Επίσης λοιπά στοιχεία όπως επωνυμία, Α.Φ.Μ, αρμόδια Δ.Ο.Υ σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου.

Η δραστηριότητα housephone.gr , ακολουθώντας απαρέγκλιτα τις αρχές της προστασίας των προσωπικών δεδομένων που προβλέπονται από τους σχετικούς νόμους και διεθνείς συμβάσεις δεν πρόκειται να προβεί σε οποιαδήποτε αθέμιτη και χωρίς την προηγούμενη έγκρισή σας χρήση τους.

Η παραπάνω αναφερόμενη, με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί, ανταλλάσσει τα προσωπικά στοιχεία και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Εξαιρετικά μπορεί να δημοσιοποιηθούν προσωπικά σας στοιχεία από την εταιρεία, τηρουμένης πάντα της προβλεπόμενης από το νόμο διαδικασίας όταν τούτο επιβάλλεται από Δημόσια Αρχή, δικαστήριο κλπ.

7.ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Μπορείτε και έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε μέρος ή το σύνολο των αγαθών που παραγγείλατε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας σε διάστημα δεκατέσερων 14 ημερολογιακών ημερών για οποιοδήποτε λογο από την ημέρα αγοράς και να πραγματοποιηθει επιστροφη χρηματων ολου του ποσου συμπεριλαμβανομενων τα μεταφορικα που εχετε πληρωσει,αφού πρωτα έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή έγγραφη ενημέρωση αρκει το προιον να ειναι στην αρχικη του κατασταση. Το κόστος επιστροφής των προϊόντων το  επιβαρυνόσαστε εσείς με προυποθεση να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση

Τα προϊόντα που προορίζονται προς επιστροφή/υπαναχώρηση θα πρέπει :

  • Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης,(σφραγισμένο όπως παρελήφθη) συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ
  • Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί
  • Να δρομολογηθούν προς επιστροφή από τον παραλήπτη του προϊόντος το αργότερο σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες
  • Να έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή γραπτή επικοινωνία για την πρόθεσή σας
  • Να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο.

Δεν δεχόμαστε επιστροφές σπασμένων και παραποιημένων προϊόντων από τη στιγμή που γίνει η παράδοση από τον μεταφορέα, ελέγξετε τα προϊόντα και υπογράψετε για την ακεραιότητά τους.

8.COOKIES

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρησιμοποιεί cookies ως μέρος της διευκόλυνσης αλλά και λειτουργίας των υπηρεσιών μέσω της ιστοσελίδας του.

Τα ηλεκτρονικά ίχνη (cookies) είναι μικροί φάκελοι κειμένου που μπορεί να αποθηκεύονται στο σκληρό δίσκο των επισκεπτών των ιστοσελίδων. Οι πληροφορίες που περιέχονται στα ηλεκτρονικά ίχνη καθιστούν ευκολότερη για εσάς την πλοήγηση στο διαδίκτυο και διευκολύνουν την ορθή παρουσίαση των ιστοσελίδων μας. Τα Cookies  δεν προκαλούν βλάβες στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές των χρηστών αλλά και στα αρχεία που φυλάσσονται σε αυτούς. Χρησιμοποιούμε τα cookies για να σας παρέχουμε πληροφορίες και να διεκπεραιώνονται οι παραγγελίες σας ενώ σε κάθε έξοδό σας από το site διαγράφονται αυτόματα. Πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι τα cookies είναι απόλυτα αναγκαία προκειμένου να λειτουργεί σωστά και απρόσκοπτα η ιστοσελίδα housephone.gr. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας μας, μπορούν να ρυθμίσουν τους browsers τους κατά τέτοιο τρόπο ώστε είτε να τους προειδοποιούν για τη χρήση των cookies σε συγκεκριμένες υπηρεσίες, είτε να μην επιτρέπουν την αποδοχή της χρήσης cookies σε καμία περίπτωση. Σε περίπτωση που οι επισκέπτες των συγκεκριμένων υπηρεσιών και σελίδων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος δεν επιθυμούν την χρήση cookies για την αναγνώριση τους δεν μπορούν να έχουν περαιτέρω πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές.

Καλέστε μας Καλέστε μας